کسب درآمد با موبایل از طریق ساخت اپلیکیشن
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد با موبایل از طریق ساخت اپلیکیشن

ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی در سال‌های اخیر توانسته است درآمدهای بسیار بالایی برای افراد ایجاد کند. بر همین اساس جوان‌های زیادی به فراگیری دانش ساخت اپلیکیشن مشغول شده‌اند تا پس از طی کردن آموزش‌های لازم، خود بتوانند اپ‌های کاربردی تولید کرده و به درآمدهای انبوه برسند. ساخت اپلیکیشن‌ یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است.

اگر فکر می‌کنید که شما هم به تولید اپلیکیشن علاقه دارید، می‌توانید دانش تولید این برنامه‌ها را فراگرفته و با ایده‌پردازی‌ برنامه‌های خوبی تولید کنید. بهترین فضا برای فروش اپ‌های کاربردی  شما، اپلیکیشن باسابقه «کافه‌باراز» است. البته فروش شما محدود به این برنامه نیست. راه‌های بیشتری نیز برای فروش اپ شما وجود دارد که در صورت تولید می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

شکن، بپرسیم، دیتاشهر، موبایلت، حسابدار نیوُ، قبولی، لرنیت، سینماتیک، دیجی‌کالا، دکتر ساینا، کرفس، اسنپ‌کیو، فیدیبو، کتابراه و گویا از جمله اپلیکیشن‌های برتر در زمینه‌های متن، ابزار کاربردی، ارتباطات و روابط اجتماعی، امور مالی، آموزشی، خدمات آنلاین، سینما، دارویی و درمانی، سرگرمی و مسابقه، تناسب اندام و منابع مطالعه کتاب در سال گذشته بوده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست